niedziela, 16 stycznia 2011

Dom Kennedy



From Westside With Love – ach… słoneczna Kalifornio ! Dzięki temu typowi przetrwanie zimy staje się dużo łatwiejsze gdyż zabiera nas kilka tysięcy kilometrów stąd na zachodnią półkulę globu aby pobujać się w tempie nie przekraczającym tempa bicia serca. Dzień, w którym dowiedziałem się o jego istnieniu i przesłuchałem debiutancką taśmę 25th Hour sprawił,  że choć trochę zwróciłem swoje sympatie w stronę West Coast’u. Nowa zachodnia scena potrafi przyciągnąć słuchaczy, którzy tak jak ja nie oddali swego serca temu wybrzeżu. Co może być błędem wobec tak pięknej krainy jaką jest Kalifornia, a szczególnie hrabstwo Mendocino.
           W tym wspaniałym położeniu geograficznym Dom Kennedy od 2008 roku wypuszcza w świat swoje nagrania, bez większego echa niestety gdyby nie featuring’i i last.fm nie trafiłbym nigdy na niego. Najlepiej zacząć od sprawdzenia pierwszego krążka 25th Hour (Watermelon Sundae – chyba najlepszy kawałek) mam wrażenie, że jest bardziej wyluzowany niż następne nagrania. Dalsza kolejność dowolna, ale najnowsza taśma From Westside With Love jest obowiązkowa.  Wszystkie możecie ściągnąć legalnie z jego oficjalnej strony: http://www.dopeitsdom.com/?page_id=72 Miejcie oko na tę ksywkę powinien się coraz częściej pojawiać na scenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz